Subject: Ed: 7-1/743-2 Kooskõlastuse küsimine (korduv): Viimsi valla ühisveevärgi ja -kanalisatsiooni arendamise kava 2024-2036
From: "Maarja Kudrjavtseva" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Thu, 4 Apr 2024 09:17:40 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Vastavalt telefonivestlusele edastan, et parandus peaks nüüd olema tehtud
(Prangli saare osas lühiajalise programmi tööde kajastamine tabelis, lisa
7 – rida 59). Link on sama, aga lisan ka siia:
<https://indrek-my.sharepoint.com/:f:/g/personal/indrek_indrek_onmicrosoft
_com/ElifYIZMwcJMvXXfT7bT6MMBJe0qbOfCuPoESab_MGkaRg?e=Q6q9TV>  Viimsi
valla YVKA Tellijale_final

Lugupidamisega

Maarja Kudrjavtseva

peaspetsialist

Viimsi vallavalitsus

+372 602 8818

www.viimsi.ee <http://www.viimsi.ee/>

Saatja: [email-masked] <[email-masked]>
Saatmisaeg: esmaspäev, 1. aprill 2024 17:41
Adressaat: [email-masked]
Teema: 7-1/743-2 Kooskõlastuse küsimine (korduv): Viimsi valla
ühisveevärgi ja -kanalisatsiooni arendamise kava 2024-2036

Tere

Manuses edastan kirja üleskutsega ÜVKA kava kooskõlastada.

Lugupidamisega

Maarja Kudrjavtseva
peaspetsialist
Viimsi Vallavalitsus
+372 602 8818
www.viimsi.ee <http://www.viimsi.ee>